lauantai 15. helmikuuta 2014

Rakkautta on...

...lauantai yksin kotona. Muu poppoo poistui maaseudulle ja vietän aikaa yksin, eli suosikkiseurassani :) olen neulonut sohvalla, kuunnellut musiikkia ja tehnyt vähän paperitöitä, jotka eivät arkisin meinaa onnistua lainkaan. Plussaa tänään: Suomen naiset tulivat toiseksi viestissä, istuin sohvalla ja jännitin niin että kädet tärisivät. Päivän miinus: kameran näyttöön tuli särö. Voinko tulkita tämä niin, että universumi haluaa minun ostavan uuden kameran...?

P.S. Tykkään tuosta minun rakkaussormuksesta (nyrkkiraudasta???). Se on kovis ja pehmis yhtä aikaa. Ja se oli San Franciscosta! Munat sain ystävältä heidän omilta luomukanoiltaan. Eilen tehtiin poikien kanssa niistä lettuja. 

 
I'm living it up, because everybody else went to the countryside and I was left home alone. Yay, we love that! Today I've been knitting, listening to music and doing some paperwork. The Finnish women won silver in the Olympics today. On the negative side: I broke my camera's today, luckily it still works. 

P.S Love my love ring from San Francisco. I got some eggs from my friends own hens. We made pancakes yesterday. 

5 kommenttia:

  1. Johanna L ja Irmastiina: Ihastuin kyllä sormukseen heti kun sen näin. Se oli niitä "Toi on mun" -hetkiä :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä, se tarkoittaa uutta kameraa ;)

    VastaaPoista
  3. Laura, kyllä mäkin olen sen noin taipuvainen tulkitsemaan :D

    VastaaPoista

Mahtavaa, jätähän kommentti!